Samsung Galaxy Z Flip: Nesvakidašnji spoj njujorškog šika i inovativne tehnologije



Vodeći mediji, influenseri i poznate ličnosti su pre neko veče imali priliku da prisustvuju ekskluzivnom, intimnom događaju u okviru Nedelje mode u Njujorku, u organizaciji kompanije Samsung i vrhunskog modnog brenda Thom Browne. Razlog za ovo okupljanje, u možda neobičnom spoju tehnologije i visoke mode, bilo je predstavljanje nove edicije Galaxy Z Flip sklopivog telefona, u bojama karakterističnim za čuvenog njujorškog dizajnera.

Tom Braun je u svetu poznat kao dizajner koji je promenio i osavremenio uniformu današnjice - muško odelo. Preispitujući tradicionalne proporcije, Braunov dizajn dosledno prenosi pravi američki senzibilitet, ukorenjen u kvalitetnoj izradi i preciznim krojevima. Njegov zaštitni znak su konceptualne revije, koje privlače pažnju širom sveta, zbog provokativnih i dramatičnih tema i postavki, a najnovija saradnja sa Samsungom nije ništa drugačija.

U cilju proslavljanja početka ove nesvakidašnje kolaboracije, gosti su prisustvovali i uživali u live performansu, nakon čega su mogli da i sami isprobaju ovu modnu ikonu među telefonima za sezonu 2020/2021. Po uzoru na uređaj u čiju čast je i organizovan, događaj je bio savršena kombinacija visoke mode i tehnoloških inovacija, predstavljajući vanvremenski stil i vrhunsku kreativnost oba brenda.


Galaxy Z Flip Thom Browne Edition stvoren je za one koji se ne plaše da istupe i budu drugačiji – kao i za one koji žele da tehnologija koju koriste ostavlja isti utisak kao i njihova garderoba. U centru pažnje su štrafte u beloj, crvenoj i teget boji, prepoznatljive za brend Thom Browne, na modernoj šljunak sivoj osnovi. Sav kvalitet i inovativne funkcije Galaxy Z Flip su i dalje prisutne, a uređaj dolazi u pakovanju sa specijalno dizajniranim Galaxy Buds+ slušalicama i pametnim satom Galaxy Watch Active2.

Ograničene količine Galaxy Z Flip Thom Browne Edition telefona biće dostupne za naručivanje na odabranim tržištima, počevši od 14. februara.

 
O Tomu Braunu
Braun je započeo svoj biznis 2001. godine - sa pet odela, u malom studiju „po narudžbini“ u njujorškom naselju West Village. Tokom narednih godina, širio je svoj uticaj, praveći ready-to-wear i kolekcije aksesoara, kako za muškarce (2003), tako i za žene (2011). Njegov brend je trenutno dostupan u više od 300 vodećih robnih kuća i specijalizovanih butika širom 40 zemalja, kao i u 31 zvaničnih flegšip prodavnica u Njujorku, Londonu, Milanu, Tokiju, Hong Kongu, Pekingu, Šangaju i Seulu. 

Нема коментара:

Постави коментар