Kako iskoristiti svoju
kreativnost na najbolji mogući način i stvoriti prepoznatljiv brend? Gde pronaći
ideje i kako ih realizovati? Šta je to lični brending i kako ostati jedinstven?
Odgovori na ova i mnoga druga pitanja mogli su se čuti na predavanju pod nazivom #HOMEOFORIGINALITY,
održanom u zajedničkoj
organizaciji svetski poznatog brenda
adidas i magazina Original, u adidas Originals radnji u Knez Mihailovoj
ulici.
#insp. #umetnost i kultura
Ova saradnja izrodila se iz
zajedničke filozofije oba brenda, baziranoj na isticanju autentičnosti i
prepoznatljivog stila, što se ogleda i u odabiru govornika.
Pred velikim brojem mladih
učesnika, apstraktna umetnica sa dugogodišnjim iskustvom izlaganja
u zemlji i inostranstvu, Svetlana
Ninković, govorila je o različitim fazama stvaralačkog procesa, od početne
ideje, pa sve do njene realizacije.
„Stvaralaštvo
je veliki izazov i put u nešto novo. Kad ulaziš u kreativni proces, zapravo
ulaziš u nešto što ne poznaješ. To sa sobom nosi određenu dozu neizvesnosti,
ali na kraju puta, kada se sve završi, dolazi trenutak radosti i sreće, kao
nagrada za gotov posao. U stvaralačkom procesu ima zaista svega, ali je za mene
on uvek zabavan“, rekla je Svetlana i dodala da inspiraciju za svoja dela pronalazi
svuda – u iskustvima, doživljajima, ljudima i svakodnevnim situacijama.
Poznata dizajnerka i TV lice Aida Jokanović pričala je o brendiranju
proizvoda, budući da je pre nekog vremena osnovala modni brend Wholly Wear
(@wholly_wear). Ljubitelji ovih originalnih odevnih komada kažu da devojke koje
nose Wholly ne mogu ostati neprimećene.
„Jako
je važno biti originalan, a to znači da uvek slušate svoje unutrašnje JA, a
onda mu dozvolite i da se ispolji. Ja sam upravo to uradila kada sam odlučila
da pokrenem svoj brend. Iako pre tri godine, kada sam ušla u to, nisam imala
mnogo znanja iz oblasti dizajna, odlučila sam da sa njim eksperimentišem i
otkrijem nešto novo. Iskustvo koje sam stekla u medijima mi je dosta pomoglo u
samom procesu brendiranja proizvoda, ali sam i sama naučila mnogo toga od kad
postoji Wholly Wear“, objasnila je Aida.
Kako je u glumi glumac sam
svoj proizvod, svoje iskustvo i znanje o tome kako izgraditi lični brend i u
vreme hiperprodukcije ostati autentičan, sa učesnicima je podelio glumac Slaven Došlo, poznat po
filmskim, TV i pozorišnim ulogama. Ono što Slavena izdvaja na domaćoj glumačkoj
sceni jeste sposobnost da zadrži i istakne svoju ličnost, čak i kada lik u
potpunosti odudara od njegovog karaktera.
„Mislim
da sam uspeo da ostanem svoj u današnje vreme, kada je to prilično teško, tako
što pratim i radim samo ono što me čini srećnim. Uspevam da me ljudi prepoznaju
kao Slavena, a ne kao nekog od likova koje tumačim tako što privatno pričam
potpuno drugačije stvari od onoga što bi pričali moji likovi”, rekao je Slaven kroz smeh
i dodao da je važno ostati originalan i pratiti svoj unutrašnji glas.
Okupljeni mladi ljudi sa
predavanja su poneli pregršt novih znanja i iskustava, ali i motivaciju da sami
stvore sopstveni brend ili unaprede postojeći. Najbitnije od svega, shvatili su
da najvredniji i najoriginalniji brend već poseduju, a to su oni sami.
Нема коментара:
Постави коментар