Najbolji način da se prikaže čovek kao jednostavno, prolazno, živo i osećajno biće, njegova misterizona priroda i prepoznavanje uočio je Umberto Verdoliva. Na umetnički i inspirativni način, ovaj italijanski fotograf nam serijom fotografija ''Iza stakla'' dočarava svakodnevni život na ulicama, posmatran i sagledan iz druge perspektive.
Umberto Verdoliva vidi sve što želite da bude otkriveno i sve što želite da ostane sakriveno.
Da je čovek jedna vrsta enigme, dokazuju ove fotografije, čiji su subjekti skriveni od prvog, letmičnog pogleda, saznanja da su pod okom objektiva, da su predmet nečije znatiželje i inspiracije. Fotograf je uspostavio prećutnu i nevidljivu vezu sa ulicom, gradom, okruženjem, ljudima i životom, kako bi postigao pravi efekat i dočarao emociju trenutka.
Namera je jasna: sasvim običan, usputan, svakodnevan, ljudski trenutak pretvoriti u nadrealan, poetičan i osećajan. Spajanjem i sastavljanjem ključnih elemenata, umetnik stvara nove realnosti za kojima se ne osvrćemo i koje propuštamo brzim načinom života. Elegancijom, nežnošću, ironijom i jednom vrstom sofisticirane tuge, Umberto se fokusira na geometriju i uglove, ređa vizuelne slojeve između oka i subjekta, kao da sve to promatra iz daleka, sa druge strane refleksije, sna, ogledala, stakla.
Umberto Verdoliva vidi sve što želite da bude otkriveno i sve što želite da ostane sakriveno.
Da je čovek jedna vrsta enigme, dokazuju ove fotografije, čiji su subjekti skriveni od prvog, letmičnog pogleda, saznanja da su pod okom objektiva, da su predmet nečije znatiželje i inspiracije. Fotograf je uspostavio prećutnu i nevidljivu vezu sa ulicom, gradom, okruženjem, ljudima i životom, kako bi postigao pravi efekat i dočarao emociju trenutka.
Namera je jasna: sasvim običan, usputan, svakodnevan, ljudski trenutak pretvoriti u nadrealan, poetičan i osećajan. Spajanjem i sastavljanjem ključnih elemenata, umetnik stvara nove realnosti za kojima se ne osvrćemo i koje propuštamo brzim načinom života. Elegancijom, nežnošću, ironijom i jednom vrstom sofisticirane tuge, Umberto se fokusira na geometriju i uglove, ređa vizuelne slojeve između oka i subjekta, kao da sve to promatra iz daleka, sa druge strane refleksije, sna, ogledala, stakla.
Ivana Jovanović
#umetnost #kultura
insp.
Нема коментара:
Постави коментар